17 Nisan 2015 Cuma

Ortak noktalarımız

Bayrak dediğim zaman bizim dediğimiz şey başka, İngilizin bayrak dediği şey farklı aynı şey ama farklı anlam bu anlamı bize ilk öğretme aileden başlıyor ve okuldan sonra devam ediyor. Bu çocuklarlar hangi ortak payda da düşünecek? Ortak bir alanımızın olması şart.

Kimsenin eğitim alacak başka bir vatanı yok. Herkes bu vartanın sahibi. Bir arada yaşamanın kırk bin tane metodu var iken bir arada yaşayamanın bir nedeni vardır. Gel gör ki biz bunu başarıyoruz ülkemiz de  nasıl oluyor da oluyor anlamıyorum ben bunu. Bu ülkenin ortakları o kadar çok ki tarihimiz o kadar gurur duyulacak bir şey ki sadece geçmişin hatırına birleşsek bile bizi ayırmak bin yıl sürer. Çok inandığımız Allah biz yaratılırken nerede olduğumuzu sormadı velev ki kürt olarak doğdum ben bir dil öğrenmek istiyorum bana bir ülke gösterin yok burası çünkü burası hepimizin ben bir türk kökenli birisi olarak haykırıyorum hepimiz kardeşiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder