26 Nisan 2015 Pazar

Samimiyet


Samimiyeti dostluk açsından değerlendirmek gereklidir. Samimiyeti laubalilik ile karşılaştırarak analyabilir. Sahici bir ilişkiyi dostluk anlamına getiren olguyu anlayabiliriz. Samimiyeti yine dosta atıf yaparak anlayabiliriz.

Birbirimizin her şeyini biliriz çünkü biz çok samimiyiz. Samimiyet biraz da olgun insanlara has bir şeydir. Arkadaşlık ilişkilerinde bir anlamda samimiyet koşulsuz kendin olmak. Bir ilişki içerisinde olmak gereklidir. Samimiyeti insan ilişkileri anlam da test edilebilir. Kendimize açık olmak lazım ve kendini bilen insan daha çok samimiyete yaklaştığınız gözlemliyorum.

Kendimize açık olmak niyet ile elde edilebilir ama gerçekleşebilir mi bilmiyorum. Sınırsız bir ilişki samimi ilişkimidir acaba. O kadar samimiyiz ki leb demeden leblebiyi anlayabiliriz. Samimi olduğumuzda ki samimi olduğunuz dostunuzdur. Her mesleğin verdiği kendine has duruşu ve samimiyeti vardır o öğrenilmiş samimiyetten bahsetmiyorum. Yani iş bittikten sonra kendin olmaktan bahsetmiyorum. Kendin olmaktan bahsediyorum.

Samimi olma her şeyi söyleme anlamında olmaz ve olmamalıdır. Bakıp etmelerde atladığın hesabi davranmama gereklidir. Samimiyette sahicilik arasında her zaman bir bağ vardır. Samimi insanlara aleyküm selam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder